Top 25 momentos más vergonzosos en la historia del deporte


Download videos:


Tienes que ver este video .



Tags:
amazing arte awesome covers cultura diversión en tendencias impresionante incredible mejores musica nikuy... nikuyokik ocio vertedero tops videos


Adrián Núñez
Soy el único que se dio cuenta que no hay 7?
Amaral Martins
vou logo comentar mas esses dois jogadores são dois viados , eles dois são gay com CERTEZA
Anaëlle Dutheil
Je ne vois pas en quoi le 17 est gênant, elle fait que se changer.
Aneury Hernandez
00:30 y sigue dándote vida mi cu**
Bayuu Ctw
Wtf? 😂😂
Beatriz Luisa
10:13 ASQUEROSO !!!!😱
Berto I love JD
4:43 hoy no tendré que utilizar Xvideos 😜😜
Blondyn
11:36
Bunty Sonawane
6:36 Oops ... wrong time, wrong place
Caetano Calebe
Alguém sabe o nome da música na parte 9:48?
Chris Jones
I hate soccer players... when they aren't faking injuries they're sticking their fingers in each others asses.
Cool Boy
Man U should add that Messi rolling meme
Curiosity !!
the most weird was no 2
Cya
Soccer players some nasty people
Darrel Pinkston
Soccer player sure seem to want to stick their fingers up there opponents and their own teammates asses is that a sign of homosexuality or
Devraj Singh Chauhan
Supper
E DU
0:15 imagina no vestiário?! 😂😂😂😂😂
Eduardo Franklin
1)Eu n vi o embaraçoso no segundo dos patinadores de gelo\n2)O 18, o jogador da Juve, é o Chiellini e n Benatia\n3)O 16, um jogador de bascket so errou a sexta uai, o cara é um jogador profi, mas tb é humano. O cara n tem q ser perfeito e acertar todas as bolas, ent nao ala embaraçoso\n\nSó algumas obs que estão erradas no vídeo. Vlw
Enrique Shockwave
as if soccer wasn't gay enough
Erick Diaz
No entendí lo de la chica patinando
Evil_ Meliodas
Like si No iso reír el minuto 1:25 XD
FLY. Y.T
OMG le 5 n'a plus de couille
Frédéric Blin
Ahaha Benatia
Gabriel Nunes
0:25. Só dedadinha No Butico do jogador kkkkkk
Hassan Kureshi
2nd is so funny
Havy Estrada
Que berga con el 7
Heo Hwallelujah
Number 2 how delicious😂
Hero
1:22 🤣🤣
I R4G3
That fight between the two players looked like year 2’s having a scrap over a toy😂😂
IBAÑEZ Jordy
No entiendo que hacen las cámaras enfocando una chica mientras se cambia la ropa interior debería prohibirse 😣😤😤😤😤
Il Centrocampista Croato
1:22 ok...
InvolvedCross59
Wtf lol
Jack Johnson
Why that guy kept sniffing his nuts?\nHe reached in the back and checked his oil too... pulled out a pebble and moved it around in his fingers.. then sniffed...
Jane Aa
That cameraman for Eliska was shameless.\nGive her some space mehn!
Jasmine Arroyo
8:35 was gross he was smelling his ass and balls
Jean jp
Kkkkkkkkkkkkkk
Joe Casson
What about #24? The fact that they are figure skating? Nothing happens in that segment, just skating.
JohnPaul XD
-500 likes ☺️😂
Jose Villegas
El de perotti es muy WTF 😂😂😆
Joseph Stalin
English speakers?\n\nEdit; Why so many likes lol?
Juan Garcia
Aja. Por eso perdió Alemania frente a México. Low estaba más preocupado por la comezón en el culo y el olor de su chispiote que por el partido
Juan Núñez
En los casos de las deportistas cambiándose será vergüenza pero de los cámaras que enfocan ahí no?
Juan peña
Nose pero el del puesto 25 debe ser gay porq le mando la mano hasta el fondo##
KEEP CALM
Why YouTube why ,😭
Kathrine Jackson
1:23 🤮 PULL YO DAM PANTS AND UNDERWEAR UP FOOL
Killforce Fighter
0:20 That guys fingers were so far up the other guys ass even i felt it. Now i wanna smash that guys face for making me feel uncomfortable😤
KiraQueen Animations
I'm English\nEdit: Thanks for all the likes!
Kossi King
There is no 7
Kronex_YTB
Como se llama la outro?
Lepregem •
There's no 7
LiaIrin
Number 2 wtf?!?!? 🤢
Luis Peña
00:15 el cáncer de próstata se puede prevenir con una visita al urólogo... O él urólogo viene a ti.
Luisa Mtnz
Verdad alguna es vergonzosa pero el jinete viéndose el culo me reí bien 👍
Manav Thakur
He skipped 7th at 6:08
Mehmet Reyiz
*TÜRKLER NERDESİNİZ LA GELİN +1* 😅
Meli Paraj
joachim low 😝disguisting
Monkey Bite
So the guy that caught Serena Williams does he get to keep her now?? In baseball if you catch a foul ball you get to keep it, it's the same thing right??....lol
Multi_killer_360
I feel bad for the people
Nick John
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Omega'z Effect
Now I guess Joachim löw from 8:14 is the #GOAT
PEYON 4 EVER
Samo Srbi mogu da budu prvi
Pamela Ferraz
1:39 kkkkkkk
Park Anna
8:20 ô homem nojento aff nossa mano
RAFAEL Martins
7:26,, foi igual as lutas de dragon ball z
Ramax
#1 gay olmuşlar resmen erkek erkeğin götünü sıkıyo :D
Random Me
1:26 please no one misunderstand. That is his pant colour🤣🤣😂😂
Renan Quarterback 7
Löw wins!
Rizz Channel
Lol
Rudolf B
1:49 - you can take it out the wilderness, but you can't take the wilderness out of it... -_-
Tapan Prajapati Official
8:04 😂😂😂
The Cat Ultra Instinct
Cats fight 7:13
The Technocyte
4:52😂😂😂😂😂😂😂😂
TiVorTi 18
0:46 en la cabeza del men\n\n-Ozy khe reko v:
Tricky SJC
Este video demuestra que todos tenemos el mismo grado de estupidez
Wafiqah
That man is gay in soccer Lmao
Walace Oliveira
kkk ex goleiro do vasco
Yasar 7
HAHA JOACHEM LÖW
YemesuthTM
4:14 que se tapó, si ni tiene tetas
ali plevneli
Joachim Löw love's play-doh
angelpro9087 pro
8:34 se sacó una bolita de caca y la olio jajajajajjaj
asmar azmi
8.40 full drugs sala nasedi😀😁😃😄😃😁😀😅
cob420
You know, I really do enjoy watching videos like this, but why must there always be such garbage music playing?
i love you k pop kanat
Боже мой этот
juan Gonzalez
Lo de marcus beasley fue una falta de respeto
julio julio
Lo siento Si soy Gilipollas pero no veo lo vergonzoso de la del puesto 24 alguien me lo explica ?
komet simajuntak
10:12
la amante de Dabi
Gonzalo Jara siempre hace eso debido a eso sí inventó el \
lucas santos
o vídeo da menina trocando de calcinha foi filha da putagem do câmera que ficou em cima dela, sacanagem isso
nesrin ogur
buz dansını anlamadım. sorun nedir orda ?
steela tom
Wtf😂😉
suzy Siqueira
Esses jogadores de futebol deve tudo comer um ao outro
unim000
Esto
viral video
29 sec hahahhahahahaha
xclimatexcoldxx
Wtf is with changing underwear in public?
zPrimeZ
Deutsch?
Рыжий Ап
ЕБАТЬ ОН НЮХАЧЬ))))
عون البصروي
Kkkkkkkkkkķkkkkkkk0:15
محمد السباعي
اللي مخلي الفيديو شغال ونازل يشوف التعليقات عشان اسم الموسيقى يخبط لايك هههه 😎😎
مشاكہ๛ـه نـٰ̲ـہوٰنـٰ̲ـہهـٰ̲ـہ
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂